Știai că…
Cu un cont gratuit Briefed alegi sursele, categoriile și cuvintele cheie care te interesează și îți aranjezi feed-ul exact după gusturile tale. Fără zgomot, doar știrile relevante pentru tine.
Consumul de carne ar putea reduce riscul de Alzheimer pentru anumite persoane / Studiul care schimbă recomandările nutriționale

Consumul de carne ar putea reduce riscul de Alzheimer pentru anumite persoane / Studiul care schimbă recomandările nutriționale

Un nou studiu aduce o perspectivă neașteptată asupra relației dintre alimentație și sănătatea creierului, conform G4Food. Cercetarea realizată de Karolinska Institutet și publicată în jurnalul JAMA Network Open citat de ScienceDaily sugerează că, pentru anumite persoane, consumul mai ridicat de carne ar putea reduce riscul de Alzheimer. Rezultatele indică faptul că efectele dietei asupra creierului […] © G4Media.ro.

Citeste mai mult

Cum ti s-a parut aceasta stire?

Acoperire in alte surse

Identifica daca acelasi eveniment a fost relatat si de alte publicatii.

Nu am gasit alte surse care sa relateze acelasi eveniment in fereastra de timp considerata.
Ultimul calcul: 18.06.2026 01:15