Știai că…
Cu un cont gratuit Briefed alegi sursele, categoriile și cuvintele cheie care te interesează și îți aranjezi feed-ul exact după gusturile tale. Fără zgomot, doar știrile relevante pentru tine.
Consumul moderat de cafea ar putea proteja persoanele cu fibrilație atrială, arată un nou studiu

Consumul moderat de cafea ar putea proteja persoanele cu fibrilație atrială, arată un nou studiu

Consumul de cafea ar putea proteja oamenii împotriva bătăilor neregulate ale inimii, contrar opiniei convenționale, arată un nou studiu.

Citeste mai mult

Cum ti s-a parut aceasta stire?

Acoperire in alte surse

Identifica daca acelasi eveniment a fost relatat si de alte publicatii.

Nu am gasit alte surse care sa relateze acelasi eveniment in fereastra de timp considerata.
Ultimul calcul: 10.06.2026 01:10