Știai că…
Cu un cont gratuit Briefed alegi sursele, categoriile și cuvintele cheie care te interesează și îți aranjezi feed-ul exact după gusturile tale. Fără zgomot, doar știrile relevante pentru tine.
Consumul zilnic de cafea sau ceai cu cofeină ar putea proteja creierul. Ce arată cel mai recent studiu

Consumul zilnic de cafea sau ceai cu cofeină ar putea proteja creierul. Ce arată cel mai recent studiu

Câteva ceşti de cafea sau de ceai băute în fiecare zi ar putea contribui la menținerea sănătății creierului și la reducerea riscului de demență, sugerează un studiu realizat în Statele Unite și publicat luni, citat de Reuters.

Citeste mai mult

Cum ti s-a parut aceasta stire?

Acoperire in alte surse

Identifica daca acelasi eveniment a fost relatat si de alte publicatii.

Nu am gasit alte surse care sa relateze acelasi eveniment in fereastra de timp considerata.
Ultimul calcul: 24.06.2026 01:07