Știai că…
Cu un cont gratuit Briefed alegi sursele, categoriile și cuvintele cheie care te interesează și îți aranjezi feed-ul exact după gusturile tale. Fără zgomot, doar știrile relevante pentru tine.
Consumul zilnic de două-trei cafele, asociat cu un risc mai scăzut de afecțiuni de sănătate mintală

Consumul zilnic de două-trei cafele, asociat cu un risc mai scăzut de afecțiuni de sănătate mintală

Ar putea consumul zilnic de cafea să aibă un efect protector asupra sănătății mintale? Un nou studiu sugerează că un consum moderat ar putea reduce riscul de tulburări de sănătate mintală, scrie Euronews. Studiul, publicat în Journal of Affective Disorders, a constatat că două până la trei cești de cafea pe zi ar putea fi […] © G4Media.ro.

Citeste mai mult

Cum ti s-a parut aceasta stire?

Acoperire in alte surse

Identifica daca acelasi eveniment a fost relatat si de alte publicatii.

Nu am gasit alte surse care sa relateze acelasi eveniment in fereastra de timp considerata.
Ultimul calcul: 15.06.2026 14:02