Știai că…
Cu un cont gratuit Briefed alegi sursele, categoriile și cuvintele cheie care te interesează și îți aranjezi feed-ul exact după gusturile tale. Fără zgomot, doar știrile relevante pentru tine.
Studiu revoluționar: consumul de carne poate reduce riscul de cancer

Studiu revoluționar: consumul de carne poate reduce riscul de cancer

Contrar credinței populare, consumul de proteine animale nu crește riscul de deces. Un nou studiu sugerează că acesta ar putea oferi, de fapt, o protecție împotriva cancerului.

Citeste mai mult

Cum ti s-a parut aceasta stire?

Acoperire in alte surse

Identifica daca acelasi eveniment a fost relatat si de alte publicatii.

Nu am gasit alte surse care sa relateze acelasi eveniment in fereastra de timp considerata.
Ultimul calcul: 30.05.2026 22:54