STUDIU Consumul de alcool crește riscul de demenţă / Ce se întâmplă dacă bei trei pahare de alcool pe săptămână
Conform unui nou studiu publicat marți în revista BMJ Evidence-Based Medicine alcoolul crește riscul de demență, indiferent de predispoziția genetică la afecțiuni neurodegenerative. Cercetarea confirmă... © G4Media.ro.