Știai că…
Cu un cont gratuit Briefed alegi sursele, categoriile și cuvintele cheie care te interesează și îți aranjezi feed-ul exact după gusturile tale. Fără zgomot, doar știrile relevante pentru tine.
STUDIU Dieta ketogenică bogată în grasimi dar săracă în carbohidrați ar putea proteja sănătatea creierului şi încetini declinul cognitiv

STUDIU Dieta ketogenică bogată în grasimi dar săracă în carbohidrați ar putea proteja sănătatea creierului şi încetini declinul cognitiv

O alimentaţie echilibrată nu doar hrăneşte corpul, ci ar putea susţine şi funcţiile creierului. Un nou studiu, realizat de cercetători de la Universitatea din Missouri,...   © G4Media.ro.

Citeste mai mult

Cum ti s-a parut aceasta stire?

Acoperire in alte surse

Identifica daca acelasi eveniment a fost relatat si de alte publicatii.

Nu am gasit alte surse care sa relateze acelasi eveniment in fereastra de timp considerata.
Ultimul calcul: 26.05.2026 07:35